Szerver nem látja a tikett nyomtatót, blokk nyomtatót

Főoldal » Nyomtató probléma » Szerver nem látja a tikett nyomtatót, blokk nyomtatót

A probléma oka az szokott lenni, hogy a Windows automatikus frissítése során frissíti a nyomtatók illesztőprogramjait (GC420t, TLP2844, Bixolon) is egy olyanra amit megfelelőbbnek talál. Sajnos a szerverhez az a driver viszont nem megfelelő.

Megoldás:

  1. Vezérlőpult -> Eszközök és nyomtatók
  2. Nyomtató telepítése

    Majd válasszuk a legalsó “Helyi vagy hálózati nyomtató hozzáadása kézi beállításokkal”-t és kattintsunk a Tovább-ra.

  3. Meglévő port használatánál a lenyíló menüben ki kell választani a megfelelő USB portot (USB001 / USB002, …) amire a nyomtató rá van dugva (azt is lehet, hogy végig próbálni az összeset és amelyikkel nyomtat majd, az volt a megfelelő), majd Tovább.
  4. Gyártó: “Generic” (vagy “Általános”), jobb oldalt a nyomtató típusa pedig: “Generic / Text Only” ezután már csak a “Tovább”-ot kell nyomogatni és adni egy nevet a nyomtatónak amivel később is könnyen be tudjuk azonosítani, hogy melyik nyomtatónkról van szó.